pühapäev, 31. august 2008

Down

Juba pikemat aega minu lemmikbändi staatuses olnud Down on Pantera endise laulja Phil Anselmo väga suurt kuulsust kogunud projekt. Samuti nimetatakse neid supergrupiks, sest enamus liikmed on kas endised või praegused liikmed samuti väga tuntud bändidest. Ise pole kunagi eriti Panterat kuulanud, aga Down on lihtsalt vaimustav.
Panterast olen kuulnud kõige rohkem albumit nimega "Vulgar Display Of Power" , mis omal ajal kujunes ka bändi läbimurde albumiks. Seal albumil on samas ka lugu, mida Rootsi Gotenbourgi metali eliiti kuuluv In Flames on kaverdanud. Looks on siis "Fucking Hostile" .
Down on oma muusika poolest väga omalaadne bänd. Nimetatakse neid siis southern rock/metaliks, mis mulle pikka aega tegelikult midagi ei öelnud. Tegelikult on see rock muusika alaliik, mida arendati U.S.A lõunaosas ning omab mõjutusi nii rock and rollist, kantrimuusikast kui ka bluusist. Tavaliselt mind ei huvitagi, mis stiilist bänd on. Kui ikka meeldib pole ju mingit vahet. Paar kuud tagasi hakkasin ostma inglise muusikaajakirja Metal Hammer, kus ma saan igakuist infot selle kohta, mis toimub nö. metali maailmas = ) Seal just ma Downi peale sattusingi.
Phil Anselmol on selline omapärane vokaalikasutus ning nagu ma juba mainisin lisavad nad samuti ka omapärast soundi oma stiilile. Kõige meeldejäävamad lood viimasel albumil vist ongi "On March The Saints" , "Three Suns And One Star" , "I Scream" , " Pillamyd" , aga samas leiab igast loost midagi kõrvade jaoks meeldivat.
Albumeid on neil siis 3. Eriti huvitav on see, et nad nummerdavad oma albumeid. Esimese albumi nimele ei ole midagi lisatud, aga teisele on pandud juurde II ja järgmisele III. Polegi näinud, et keegi oleks varem nii teinud. Tegelikult muretsesin ma endale 2 eelmist albumit alles nüüd ja pole neid isegi veel korralikult kuulata jõudnud. Eks ma teen nüüd siis selle tasa. Sellel või järgmisel aastal peaks ka uus album tulema ehk siis Down IV: ????
Albumid:
1995 -NOLA
2002 - Down II: A Bustle in Yor Hedgerow
2007 - Down III: Over the Under
TBA - Down IV: ????
Liikmed:
Phil Anselmo - laulja
Pepper Keenan- kitarr
Kirk Windstein - kitarr
Rex Brown - bass
Jimmy Bower - trummid
" On March The Saints"

Kommentaare ei ole: