laupäev, 23. august 2008

X-Files



X-Files on olnud mul juba väiksest saati lemmiksari.Mäletan kui vaatasin seda hilja õhtul ja alati oli hirmus seda vaadata.Nüüd tuli juba uus täispikk film kinoekraanidele.Esimene oli minu arvates küll väga õnnestunud ja kui sarja fännina nautisin sellest igat hetke. X-Files: I Want To Believe pihta on juba päris palju kriitikanooli saadetud.ise ei oska veel oma arvamust avaldada kuna mul ei ole veel õnnestunud seda vaatama minna, mida aga ma kindlasti teen.Arvan, et uus osa meeldib kõigile, kes ei ole unustanud sarja olemust ja sära aga teistele, kes on selle unustanud ei paku see enam võibolla midagi.Olen suhteliselt kindel, et seegi osa X-Filesi epopöast on vaatamist väärt.
Enne I Want To Believe vaatamist otsustasin paar osa ära vaadata, et ennast õigele lainele viia.
Sari pole aja möödudes oma sära kuskile kaotanud igatahes.Aastal 2008 on see sama värske ja huvitav nagu ta oli siis kui sarjaga alustati.Scully ja Mulder on omapärased aegumatud kujud.David Duchovny ja Gillian Anderson on parimad ekraanipartnerid .Nende omavaheline keemia ja Mulderi sarkastilised naljad on lihtsalt võrratud.X-Filesi algusmuusika: http://www.youtube.com/watch?v=3YIzX4r-sF0&feature=related .
Seda suurem kihk tekkis mul seda juba vaatama minna aga varsti saabki.

Kommentaare ei ole: