Ka seekordne osa lahkab Sarahi kinnisideed 3 täpi suhtes aga seekord viib tema suund teda sihile ja jõutakse nii enam vähem arusaadavale selgitusele, mida need 3 täppi õigupoolest tähendavad. Osa algab sellega, et Sarah viibib UFO konverentsil ning uurib nähtusi, kus olevat nähtud 3 kujutist. Tuleb välja, et nö. UFO-de terminoloogias on kolmel kujutisel suur tähtsus. Sealselt esitlejalt saab ta aga infot blogija Abrahami kohta, kes väidab, et olevat töötanud kunagi ülisalajasel projektil, kus kasutati samalaadset mettalli nagu millest on tehtud ka SkyNeti kodukootud plekkmehed.
Edasi hargneb osa edasi nii, et Sarah avastab, kes Abraham tegelikult on ning püüab välja uurida, millega ta tegeles ja et kas see võib tulevikule potentsiaalselt ka ohtlik olla. Stseenid, kus Sarah üksi jääb, kummitaks teda justkui tema eelmine elu. Küll ta näeb ennast süütu ettekandjana enne kui John veel sündinud oli. Polnud selliseid muremõtteid, millega nüüd kogu pere pidevalt kokku puutuma peab.
Samas oli ka selline koht kui Sarah kohvikus laua taga istus. Ta vaatas korraks kõrvale, siis järgmisel hetkel istus tema vastas ta ise nuga kõrval kõikumas ja lauale kirjutatud "no fate". Kui osa alguses hästi tähele panna siis on kohas kui Sarah ettekandjana juukseid sätib ja korraks selja taha vaatab, näha selja taga seisvat säravate silmadega endosekeletti. Ilmselt kummitas Sarahit mõtted tema eelmisest elust, mis võisid olla tingitud Abrahami identiteedi avastamisest. Mida enam nad uurivad seda salajast projekti, seda enam püüab keeegi neist lahti saada.
Abrahamist saadaksegi lahti aga enne seda käis ta psühiaatri juures ning midagi meenus tema tööst, mis võiks Sarahit tema otsingutel aidata. Sarah lähtub Abrahami juhtnööridest ja satub laohoone peale, kus saab raskelt sealse valvuri käest haavata ning hoonest väljudes näeks kui UFO-t. Siin tekkib dilemma.
Kas see oli silmapete või nägi ta tõesti seda, millega valitsus tegeleb? Kui nüüd meenutada, siis olid filmides juba T3-es algelised lendavar masinad. Siis on täiesti võimalik, et tänu muutustele nii mineviku kui ka tulevikus, on sõjaväe arsenal paari lendava masina arvelt suurenenud.
Siit võib kohe edasi minna vana hea sõbra Cromartie juurde. Weaver tahab, et Ellison õpetaks talle, kuidas tehavahet heast ja halvast
Miks see nii oluline küll on? Miks on vaja, et John Henry mõistaks inimloomust ja kõike muud sellega seonduvat? Kindlasti on seegi samm seotud kuidagi Weaveri plaaniga kiirendada SkyNeti levikut. See on minu teooria küll aga miks peaks tehnoloogiafirmat juhtiv Terminaator veel minevikus olema? Ei oska nagu muid põhjuseid välja tuua.
Aga tõesti, kui John Henry saab aru, mida ta Cromartie kehaga teha saab, siis mis juhtub. Samas kui John ei mõista inimelu väärtust, ei ole tal nende kõrvaldamisega probleeme aga kui ta saab seda kuidagi mõista. Kas ta siis otsustab mitte tappa, sest südametunnistus ei luba?
"Earthlings.." oli nii uusi sisu keerdkäike pakkuv kui ka samas kurbliku alatooniga. Näidati ära kuidas Riley ja Jesse minevikku tulid ja kuidas Riley mitte millegi tavalisega enam harjunud polnud. Kõik, mis ta tulevikus nägi, oli tuhk ja varemed. Mitte midagi ilusat ega säravat. Tundub, et Cameron sai aru, et Riley pole see, kes ta väidab ennast olevat.
Näiteks see tätoveeringu koht. Miks Cameron pakkus, et tahab teha tiigri või hundi kujutise endale käe peale kui samad loomad olid "Allison..." osas. Andis ta sellega mõista, et teab Riley kohta või oli tema esimene reaktsioon tätoveeringule just see, mida kunagi näinud oli? Täitsa võimalik. Riley lõpp oli nii nagu ta oli. Eriti nagu põhjust selleks polnud. Võib olla viis teda selle teeni Jesse peale käimine ja see, et ta pidi kogu aeg Terminaatori läheduses viibima, kes ta elu tegelikult põrguks tegi.
Öelge mida tahate aga Sarah sümpatiseerub mulle üha enam. Tema monoloogid on lihtsalt hindamatud. Kui Linda Hamilton andis Sarahi rollile tugevuse siis Lena Headey annab sügavuse .
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar