reede, 9. jaanuar 2009

Opeth


Ei tea, miks ma selle kivi all nii kaua olnud olen, aga Rootsi progekunni Opethi avastasin enda jaoks alles nüüd kui märkasin, et nad varsti Eestit väisavad. Enamus kraamist, mida üldse kuulan pärinebki peamiselt Rootsist. Kuldaväärt koht ikka. Ikka vahetevahel loen Metal Hammerit ja seal on samuti iga nurga peal Opeth ja Opeth. Esimese kuulamisega jäi kuidagi võõraks, aga ilmselt oli asi selles, et võtsin nende viimase eelmise aasta üks enimkiidetud albumeid "Watershed"-i esimesena ette. Mõnus segu rockist, death metalist ja igasugustest erineva stiilide elementidest. Laulja vokaal võib kohati olla väga rahustav, aga samas ka ägedalt raiuv nagu melodeath. Praeguseks olen enamuste albumitega tutvust teinud ja neid põgusalt kuulanud. Nimelt on neil albumeid tervelt juba 9 koos. Tegijad vennad kui arvestada, et 1995 tuli esimene täispikk album. Ise hoian ennast tegelikult sellest kõige tavalisemast death metalist kaugel. Jääb võõraks mulle. On silma jäänud, et praegu koguvad kuulsust hoopiski deathcore-i ja techical death metali bändid. Mis iganes nimega neid ka nimetetaks, mina jään ikka melodic death metalile truuks ja lisaks siis ka blackile, trashile, metalcore-ile ja nimekiri läheb edasi. Tulles tagasi Opethi juurde, siis pean ütlema, et kõige enam rahuldustpakkuvam ongi just meeste pillimäng ning laulja Mikael Akerfelti omapärane vokaal. Miskipärast on "Damnationi" nimelise albumi lood mulle väga tuttavad, aga ei mõista, kus ma neid kuulnud oleks kunagi. Igatahes live jääb ikka vist ära. Rahakott pole põhjatu. See eest korvab selle järgmisel päeval asetleidev Chaos Over Europe Tour, kus peaesinejaks on ei keegi muu kui Saksamaa trashi legend Kreator ise ja lisaks teevad kaasa ammused lemmikud Caliban, Eluveitie ja mulle suhteliselt tundmatu Emergency Gate.

Reklaam Eesti kontserdile:

Porcelain Heart

Master`s Apprentice

Kommentaare ei ole: