pühapäev, 23. august 2009

Sünnipäev ehk blogi samm tulevikku

Minu filmiblogi, mis sai alguse lühikese tutvustusega X-Files-i kohta on nüüd ühe aastaseks saanud ning on võrreldes eelmise kuuga taas elujõulisem. Juulis lubasin endale väikese puhkuse teha ja nüüd plaanin ikka ja jälle end blogis tihedamalt ilmutada nagu ma seda augustis teinudki olen. Nagu näha, siis tegin blogis ka suuremat sorti uuenduse, et vahetevahel värskust ka oleks. Plaanin nüüdsest muusikast rohkem kirjutada. Varem piirdusin ainult mõne albumiarvustusega ning värskete muusikavideotega. Nüüd aga jätkan samamoodi ainult, et varsti hakkab lisaks filmidele tekkima ka rohkem muusikaga seonduvat.
Aasta jooksul on kirjutamisstiil hulga paremaks arenenud, sest alguses koosnesid arvustused pikast sisuümberjutustusest ja ühasõnalisest arvamusest. Kirjutised on ajaga pikemaks muutunud ja eks olen üha erinevamavaid filme ka vaatama hakanud, mis tingib selle, et üha rohkem hakkan välja sõeluma, mida vaatan ja mida ei vaata. Pole tahtmist ajurakke hävitada filmide peale, mis midagi edasi ei anna või mis lihtsalt närvi ajavad. Vahel võib, aga mitte väga tihti. Võib tunduda, et viimasel ajal varieeruvad hinnangud 8-10 vahel, aga aja kokkuhoiu mõttes olengi viimati vaadanud filme eesmärgiga, et need kindlasti on head. Muretsema ei pea, sest kindlasti eksib blogisse mõni film, mis suuremat vaimustust ei valmista või mille kohe mõttetuks tembeldan ja 1/10-ne lajatan. Seoses Tarantino kõige isiklikuma projekti, mil nimeks "Inglourious Basterds", ilmumisega plaanin meisterlavastaja varem mitte nähtud filmid riburadapidi üle vaadata. Blogiga jätkan täpselt nii kaua kuni aega ja jaksu on. Kui mõnegi filmi ära vaadanud olen, siis mainin ikka kas või poole sõnaga ära, aga päris tühjaks ei taha eriti jätta. Nüüdsest saab minu kirjutisi ka blogilehest lugeda ja tundub, et kindel lugejaskond on olemas, kes vahetevahel minu arvamuste järele kiikavad. Filmiblogijate kokkutulekule ei saanud kahjuks tulla, aga mis seal ikka. Ehk järgmine aasta, kui muidugi sedasorti sündmust jällegi korratakse. Seniks aga jaksu naabrimehed, sest mina veel anna ei anna!

7 kommentaari:

raidoukuzunoha ütles ...

Seksikas väljanägemine blogil, vanasti nägi palju kehvem välja minu arvates.

Jõudu ja jaksu edasiseks!

t. ütles ...

Jaa, uus kujundus on väga hea.

Kusjuures blogikujundus on alati mingil määral vägagi tähtis olnud, kui vahetevahel ringi tuuseldan ja erinevaid loen.

Jätka samas heas vaimus!

Unknown ütles ...

Lugemist on siiani küllaga jätkunud ja pane aga edasi.

Jõudu!

Soprano ütles ...

1 aasta... pole paha! nagu ütleb Reiljan. Uus kujundus on ka kena.

Ra Ragnar Novod ütles ...

Jõudu ja jaksu tarvis!
Kujunduse osas tahtsin lihtsalt värskust lisada ja samas natuke rohkem ruumi tekitada.
1 aasta ja 2 tundi ja 37 minutit vana blogi juba. Peab valmistuma juba uueks tähtpäevaks!

Anonüümne ütles ...

Nüüd on nagu päris.

Ra Ragnar Novod ütles ...

Päris?
You`ve lost me :D